Turunduskampaania dashboard on iga turundusjuhi jaoks asendamatu tööriist, mis aitab olulisi KPI-sid (ingl Key Performance Indicator) ja turundustulemusi alati kättesaadavana hoida. Vahet pole, kas tegu on juhatusele turundusülevaate tegemise või lihtsalt reaalajas kampaaniatulemuste kuvamisega töö hindamiseks, dashboard annab Teile ja Teie meediapartneritele võimekuse parandada Teie meediainvesteeringute ROI-d.

Dashboard’i saab kohandada vastavalt ettevõtte vajadusele. Olgu andmed automaatselt uuenevad Facebookist ja Google’ist või manuaalselt lisatavad Excelist, saame Teie andmed 24/7 ligipääsetavale dashboard’ile kuvada. 

Kõige tavalisem turundus-dashboard, mida loome, ühendab endas mitmeid andmestikke: tulemused Facebookist, Google Ads platvormilt, Google Analyticsist, Adformist, Kantar/TNS EMOR andmebaasidest, ilmaandmed ning ka kliendi enda kogutud müügiandmed. Lisaväärtusena saab dashboard’ile lisada ka andmehaldus platvormist DMP (ingl Data Management Platform) kogutud segmendid ja tulemused.

Järgnev näide on tehtud Microsoft PowerBI programmiga, kuid kasutame enda töös ka teisi programme, näiteks Qlik Sense/View ja Tableau.

Dashboard aitab kuvada turundus- ja müügitegevuse omavahelist seotust. Olgu tegu meilipõhiste uudiskirjade saatmise, meediasse investeerimise või müügihinna kohandamisega – kui kliendil on olemas eelpool mainitud tegevuste kohta andmed, on meil võimalik näidata dashboard’il nende tegevuste mõju müügile. Visualiseering on paljudel meie klientidel aidanud mõista nende turundustegevusi paremini kui kunagi varem  suunata meediaeelarve mõõdetavamate tegevuste poole ja seeläbi tõsta investeeringute kasu.

Kui tahate teada, kas dashboard’i omamine oleks kasulik ka Teie ettevõttele, võtke meiega ühendust: info@marcom.ee

Categories: Uudised