Miks valida MarCom?

Sest analüütika ja andmed on meie tiimi kirg. Oleme aidanud mitmetel ettevõtetel leida müügikasvu erinevates tööstusharudes, autotööstusest jaemüügini. Tänu rohkem kui 15-aastasele analüütika ja Business Intelligence’i kogemusele on meil turu parimad töövahendid, millega kliendi äritegevust edendada.

Kogemus

Meil on turundus-, müügi- ja tootmisanalüütikas rohkem kui 15 aastat kogemust, tänu millele oleme saanud palju teadmisi, millised analüüsid on erinevates olukordades ja tingimustes kõige tulemuslikumad.
Varasem kogemus aitab meil avastada hõlpsalt ettevõtte ebaefektiivseid protsesse ning muuta need tulutoovateks.
Viimaste aastatega oleme laiendanud oma tegevusvaldkondade kompetentsi ja tegeleme mitmesuguste pika- ning lühiajaliste projektidega.

Lähenemine

Iga projekt algab õigete küsimuste küsimisega.
Me tahame teada kõike: kuidas ettevõte alustas, kuhu tahetakse järgmisena jõuda, mida ettevõte väärtustab. Parim viis, kuidas probleemi sisuliselt lahendada, on mõista selle kõiki külgi.
Süüvime kliendi tööstusharusse ning õpime, vaadeldes seda kõrvalt, küsitledes ja analüüsides erinevaid osapooli. Nii saame olla kindlad, et meie valitud suund on õige.

Tehnoloogia ja analüüs

Et olla võimekad ja kaasaegsed partnerid, kasutame analüüsides tuntud programme ja programmeerimiskeeli. Näiteks Business Intelligence’i puhul kasutame programme nagu Power BI, Qlik, Tableau. Muuhulgas töötame ka peamiste programmeerimiskeeltega nagu R, Python, SQL ja VBA.
Meie analüütiline fookus on olnud kirjeldavatel, ennustavatel ja normatiivsetel analüüsimudelitel, näiteks Marketing Mix Modelling, Attribution Modelling ja Web Analytics. Siiski oleme sobivatel asjaoludel tegelenud ka keerukamate analüüsidega.

Uudised

Marketing Mix Modelling

Mis on Marketing Mix Modelling? Lühidalt on see meetod, mis mõõdab ettevõtte turundustegevusi ja kõrvutab need müügiandmetega. Rakendades MMMi mudelit kasutame modernseid statistilisi tehnikaid ning erinevaid andmehulkasid, et analüüsida Teie turundustegevusi. Meie lähenemine on kohandatud Teie töövaldkonna turule, brändile ja Read more…

Veebianalüütika

Veebiliikluse analüüs on andmemõõde ja –analüüsi liik, mis annab ülevaate kasutaja käitumismustritest veebilehtedel. Erinevad analüüsiplatvormid mõõdavad kasutaja aktiivsust ja käitumist veebilehel, näiteks: ·      kui palju kasutajaid lehte külastab, ·      kui kaua nad seal aega veedavad, ·  Read more…

Turunduskampaania dashboard

Turunduskampaania dashboard on iga turundusjuhi jaoks asendamatu tööriist, mis aitab olulisi KPI-sid (ingl Key Performance Indicator) ja turundustulemusi alati kättesaadavana hoida. Vahet pole, kas tegu on juhatusele turundusülevaate tegemise või lihtsalt reaalajas kampaaniatulemuste kuvamisega töö hindamiseks, dashboard annab Teile ja Teie meediapartneritele võimekuse parandada Teie meediainvesteeringute Read more…

Meie kontaktid

Kontor

Metalli 3, 10615 Tallinn

Email

info@marcom.ee

Võta meiega ühendust